در مورد اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد پروژه اعمار یک باب بلاک ذکور زندان ولایت غزنی از بابت سال مالی 1403.

folaad_admin
logo

Publish Date

Closing Date

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده (43) قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود ، که اداره تنظیم امورزندانها در نظردارد تا قرارداد: پروژه اعمار یک باب بلاک ذکور زندان ولایت غزنی 1403 خویش را نظر به مندرج جدول ذیل اعطا نماید.

شماره

عنوان پروژه

کود تشخیصیه

قیمت مجموعی  (افغانی)

اسم شرکت

1

پروژه اعمار یک باب بلاک ذکور زندان ولایت غزنی از بابت سال مالی 1403

OPA/1403/NCB/W-01

7,827,850

شرکت ساختمانی نوری سنگین

اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند ، میتوانند اعتراض خویش را سر از تاریخ نشر اعلان الی (هفت ) روز تقویمی طورکتبی توام با دلایل آن بریاست تدارکات اداره تنظیم امورزندانها واقع ناحیه 12 پلچرخی عقب محبس مرکزی وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارایه نمایند.

  این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکرو طی مراحل قانونی بعدی قرارداد منعقد نخواهد شد .

 

شماره تماس:0780500069

More tenders

شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۱ - ۱۱:۲۵
Background image

در مورد اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد پروژه اعمار احاطه عمومی سمت غرب و برج های امنیتی مرکز اصلاح و تربیت اطفال ، آشپز خانه زندان مرکزی و اعمار یک باب ذخیره آب کانکریتی قراول سنگر مورد ضرورت اداره تنظیم اموزندانها از بابت سال مالی 1403.

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده (43) قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود ، که اداره تنظیم امورزندانها در نظردارد تا قراردادمتذکره را از بابت سال مالی 1403خویش را نظر به مندرج . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۸ - ۱۱:۳۳
Background image

در مورد اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد پروژه اعمار یک باب بلاک ذکور زندان ولایت غزنی از بابت سال مالی 1403.

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده (43) قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود ، که اداره تنظیم امورزندانها در نظردارد تا قرارداد: پروژه اعمار یک باب بلاک ذکور زندان ولایت غزنی 1403 . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲ - ۹:۷
Background image

در مورد اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد پروژه تهیه و تدارک (101) قلم اجناس آبرسانی و پروژه تهیه و تدارک (68) قلم اجناس برق مورد ضرورت اداره تنظیم امور زندانها از بابت سال مالی 1403.

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده (43) قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود ، که اداره تنظیم امورزندانها در نظردارد تا قرارداد های تهیه و تدارک (101) قلم اجناس آبرسانی و تهیه و . . .

Back to tenders